woensdag 29 december 2010

Ultra-ijs-marathon

De kwestie is: houd je van wintersport? Zo ja, van welke tak?
Ben je liefhebber van Sauerkraut en/of Sauerbreij, dan moet je
naar de bergen afreizen. Geef je de voorkeur aan Hulzenbosch
of Angenentse spruiten dan wel Niestense paprika's, dan kun je
gerust in het laaglandse thuisland blijven. Het bewijs hiervoor
leveren onderstaande, magnifieke plaatjes, die ik van een zeer
door mij bewonderde vriendin kreeg toegestuurd. Omdat zij mij
in mijn marathontocht bij ons om de hoek ongevraagd in beeld
heeft gebracht (foei), veroorloof ik het mij haar foto's zonder
haar toestemming op mijn spotweblog te plaatsen. Ik weet immers
dat zij immers weet dat ik slechts heel weinig bezoekers trek,
zowel in mijn 24-uurs schaatstocht als op mijn blog (ha ha).
Mocht er iemand gratis binnenglippen, dan wens ik hem/haar veel
kijkplezier. In welk een pracht van een natuurlijke pracht van
een omgeving wonen wij. Daar hoef je geen moment voor op de
autobahn te kamperen !!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten