donderdag 4 augustus 2011

Digi-foto's

Hiep hiep hoera, Erna heeft de knoop doorgehakt. Na het bezwijken van haar trouwe fotocamera, waarmee via een filmrolletje vele fraaie plaatjes zijn geschoten, heeft zij zich in het digitale avontuur gestort. Ik heb er geen verstand van, maar begreep dat het een digitale spiegelreflex-camera is. Whatever. Ik ben benieuwd, want er zitten veel knopjes en mogelijkheden op.
Mijzelf heb ik op een klein digitaal Samsung-apparaatje getrakteerd. Met geheugenondersteuning, dat is bij mij wel nodig. Nu kan ik zelfs filmen. Maar eerst de eerste foto's, thuis genomen tijdens het afscheid van Van der Sar, de keeper van o.a. A, MU en NXI, op televisie.

 Scherpe opname's, toch. Nu is het wachten op de eerste serie van Erna. Die worden nog mooier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten