dinsdag 9 september 2014

Naar Cultureel Centrum van Belem

Een hypermodern gebouw met gratis toegang en schitterende expositieruimtes, waarin vele kunstenaars aan bod komen. Andy Warhol en Karel Appel zijn zo maar wat namen die mij te binnen schieten. Het zijn er uiteraard veel meer, waartoe Erna beter in staat is om ze op te sommen. Vraag het haar en zij zal uitleg en toelichting geven. Gevallen Nicky of zo ongeveer, een beeld van Henry Moore, ene Leger, die ook in het Stedelijk van Amsterdam verblijft, enzovoorts enzovoorts. O ja, mijn voornaamgenoot, hoe kan ik hem vergeten: Mondriaan. Die Piet toch.

Mij is bekend dat Portugal met 1-0 van Albanie heeft verloren, in een thuiswedstrijd nog wel. Zij het zonder CR7. Ja, zie je wel, hier gaan de kunstkenners de mist in. Geeft niet, ieder zijn liefhebberij, maar ik heb wel meegedaan in onderstaande foto's, inmiddels wetende dat Guus met een 2-0 nederlaag van Oranje uit Tsjechie naar huis kon.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten